30. mája 2012

Veci, čo ma potešili

V rámci mojej snahy myslieť pozitívne nebude od veci občas si pripomenúť, čo ma v poslednej dobe potešilo. Takže v týchto dňoch je to okrem môjho syna, pekného počasia, hokeja, pár dobrých kusov zo sekáča a prudkého nárastu nákupnej ceny jatočného dobytka na burze, aj:

Dostala som Rachel Ashwell Shabby Chic Interiors na narodky, hurá! 

Dala som na balkón ružové netýkavky a presadila aglaonému (to je tá rastlina, čo mal aj Leon).

Yankee Candle Early Sunrise, mmmmmmm...

Stretla som po sto rokoch, presnejšie po 9-tich, náhodne svojho bývalého a napriek rečiam, čo sa ku mne občas dostali, nie je žiadna troska, darí sa mu a vyzerá v pohode (aj keď si dal ostrihať svoje po pás dlhé vlasy na ježka, tykokos!).

Me Plus One je jedna z tých, čo mi vždy zdvihnú náladu, hoci momentálne sa musím silno premáhať, aby som nechytala nervy, že neuvidím Kasabian na Pohode (v júli totiž možno rodím), lebo to je kapela, ktorú veľmi, ale že veľmi chcem vidieť. Aj som to mala dlho ako zvonenie na mobile.



Začala som s decoupage a patinovaním, rady a deľbu skúseností privítam. Moja dlhoročná šuflíčková skrinka (Ikea) to schytala ako prvá. Paris, mierne prefláknuté, ale nám to neva.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára